Thursday, December 5, 2013

INSURAN KEMALANGAN BERNILAI RM100,000


Sebagai pengguna TuneTalk/ToneExcel ini, anda juga akan diberikan lnsuran Kemalangan Percuma yang dikeluarkan oleh Tune lnsuran bernilai RM100,000 dengan syarat topup anda sendiri melebihi RM30 setiap bulan. Insuran kemalangan ini hanya membabitkan kematian dan kecacatan kekal sahaja. la tidak termasuk penunggang motosikal, tidak termasuk Polis/Askar sewaktu bekerja dan tidak terrnasuk kemalangan sewaktu pembabitan di dalam sukan yang merbahaya, seperti payung terjun, scuba diving dll. 

Persoalannya, sudah berapa lama anda pakai hp? Ada ke mana2 kompany yang berikan perlindungan Insuran kepada anda? Dibawah ini ada satu contoh seorang sahabat kita, belum berkahwin, baru pakai handphone tunetalk/toneexcel selarna 3 bulan, meninggal dunia kerana kemalangan, shukur kerana ibubapa arwah menerima sumbangan sebanyak RM100,000 dari Tune lnsurance. Memang kehilangan arwah tidak boleh digantikan dengan wang ringgit, cuma sekurang-kurangnya duit tersebut mampu mengurangkan sedikit beban kehidupan yang ditanggung oleh keluarga beliau. 

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenal insuran ini. anda boleh menghubungi Tune lnsuran di talian 03-2070-2828 / 03-2070-8033. Saya hanya tahu setakat itu sahaja, kerana saya hanya penjual simkad, bukan agen insuran dan kita bukan jual insuran.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...