Monday, December 30, 2013

Bagaimana Untuk Promosi Bisnes Ini Kepada Orang Lain

Ini adalah bahagian bagaimana untuk anda mula menjana pendapatan didalam bisnes ini. Apa lagi, promote bisnes ini kepada orang lain saje. Apabila anda sudah menjadi pengguna TuneTalk/ToneExcel dan telah mendapat idp di dalam program ini, pastikan anda memiliki beberapa keping extra simkad dan Jual kepada orang lain pula.

Cara yang paling mudah adalah daftarkan ahli keluarga anda sendiri. Registerkan isteri/suami anda dibawah anda, lepas itu anak-anak, lepas itu ibubapa, adik beradik, sanak-saudara sepusat sepusing. Jika tidak pun, mereka memang pengguna handphone pun. Jadi hanya dengan bertukar kepada tunetalk/toneexcel sekurang2nya mereka mendapat perlindungan insurance dari Tune insurance sebanyak RM100,000.00 Siapa nak bagi tuan2? Apa-apa hal berlaku sekurang2nya ada juga sesuatu yang boleh diharapkan. Ada ke mana2 telco lain beri anda perlindungan Insuran hanya dengan menggunakan line mereka?

Keduanya. mahu tak mahu mereka tetap topup/bayar bil juga dengan talian sekarang, ada ke jika anak kita topup kita dapat duit komisyen? Dah berapa tahun anak kita pakai handphone, dah berapa puluh ribu duit bapak dia habis untuk topupkan anak2, ini bukan cerita orang lain la tuan2, saya sendiripun sama juga. Kalau kita guna tunetalk/toneexcel ni sekurangnya dapat juga kita komisen setiap bulan. Apa tunggu lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...